SPM!
BERDOA DAPAT BUAT YANG TERBAIK AND RESULT TERBAIK 10A+ ,AMIN
love always: Pecah hati ku .LOL

Thursday 14 February 2013

Pecah hati ku .LOL

Assalamualaikum... Hai, aku ada cerita sedih, kali ni aku rasa hati aku hancur ! macam kaca yang pecah tu :'( Allah S.W.T je yang tahu. Aku tak sangka Amir boleh buat aku macam ni, sampai hati kau kan. Semalam aku baru tahu yang dia main kayu 3 , Dia ada hubungan dengan Tasya Kecik. Entah lah , aku rasa nak mati ! Lepas ni aku rasa aku tukar nombor fon kot , aku tak tahan lah macam ni , Sedih sangat . Dia cakap aku tapi dia tak sedar diri dia macam mana. Semalam baru jumpa dah jadi macam ni, tu baru sekejap ! Tapi aku bersyukur lah Allah tunjukkan aku perangai dia yang sebenar , walaupun sakit sangat hati ni, sakit macam kene cucuk, semalam aku tidur lambat sebab pikir pasal dia. Macam orang budoh je aku ni kan, Rupa tak menggambarkan apa-apa . Hati sebenarnya :) Aku salah menilai dia *kesat air mata* Aku tak pasti aku boleh maafkan dia atau aku ni bodah sebab maafkan dia. Tak aku maafkan dia, tapi aku tak boleh terima kau lagi AMIRUDDIN YUSOF, aku tahu aku sayang kau, sayang sangat-sangat , lebih baik aku bagi tasya tu kat kau , aku tengok dia pun okay , cantik ,baik . Biar aku ngan hidup aku ,kau ngan dia . SEMOGA BAHAGIA :') hari terakhir kita jumpa and Hari terakhir aku dengan kau :')

No comments:

Post a Comment